Idea grupi veebilehele

PROSUMER
UURINGUD

Havas Worldwide ja Idea Groupi poolt regulaarselt läbi viidavad globaalsed uuringud, mis avavad prosumerite ja mainstream tarbijate erinevusi ning võimaldavad näha muutuvate hoiakute suunda ühiskonnas.

01
iBody
Keha ja tervislikkus (2015)
02
The Modern Nomad
Aeg, elutempo, kiirustamine (2015)
03
Superbrands
Brändide roll ühiskonnas (2015)
04
The Future of Food
Toitumine, kokkamine, toidukaupade ostmine juuni (2016)
05
The Future of Moral Values
Haridus, tervishoid, kultuur, teadus (ca sept. 2016)
06
Money, Society, My Wallet and Me
Raha, pankade roll ja tulevik, finantsharidus (ca dets. 2016)

iBody

Keha ja tervislikkus (2015)
21% eestimaalastest tunneb end oma välimuse pärast halvasti, kui näeb sotsiaalmeedias sõprade pilte

iBody: The New Frontier, on globaalne uuring tarbimise tulevikutrendide kohta, mis viidi 2015. aastal läbi ka Balti riikides. Uuringu põhifookuses on inimkeha ja tervislikud eluviisid. “iBody” uuringust selgub, et 20% meist peab oma keha üheks stressiallikaks ning 21% tunneb ennast halvasti oma sõprade sotsiaalmeedia piltide pärast. Kas tõesti paneb ühe virtuaalsusesse kalduv elu meid liigselt muretsema oma välimuse pärast? Uuring näitab, millest tulenevad muutused meie mõttemaailmas ning kuhu oleme teel. Uuring peidab endas palju kasulikku infot nendele brändidele, mis seostavad ennast inimkeha ja tervisliku eluviisi temaatikaga. “iBody” uuringust tulenevate ideede ja põhipunktide põhjal on võimalik rajada veelgi tähendusrikkamat kommunikatsiooni.

Tekkis huvi?

The Modern Nomad

Aeg, elutempo, kiirustamine (2015)
76% eestimaalastest leiab, et inimesed, kellel on kogu aeg kiire, elavad huvitavamat elu

Meie elu on kiirem kui kunagi varem. Tänapäeva tehnoloogia võimaldab meil elada veel kiiremini, suhelda veel rohkemate inimestega, tehes veel kiiremini tööd ning jõudes punktist A punkti B veelgi lühema ajaga. “The Modern Nomad” uuring annab ülevaate, kuidas üha kiirenev elutempo mõjutab seda, kuidas me elame, töötame ja mõtleme. Kas peab paika, et pidevalt liikvel olevatel inimestel on tõesti huvitavam ja parem elu? Vastus selgub antud uuringus. Lisaks toob uuring välja, kuidas saavad brändid olla abiks inimestele, et nende elusid veelgi lihtsamaks teha.

Tekkis huvi?

Superbrands

Brändide roll ühiskonnas (2015)
61% eestimaalastest usub, et tuleviku edukad ettevõtted on need, kes panustavad sotsiaalsetesse arengutesse

Läbipaistvus, jätkustuulikkus ning eesmärgipärane tegutsemine ei ole enam lihtsalt sõnakõlksud. Tegemist on triviaalsete põhiväärtustega, mida inimesed suurtelt brändidelt ootavad ja eeldavad. “Suberbrands” uuring avab eestlaste ootused erinevatele ettevõtetele. Kas pelgalt toote või teenuse edukast pakkumisest piisab? Kuivõrd olulisel kohal on ühe ettevõtte panustamine ühiskondlikku ja sotsiaalsesse heaollu? Mis on need tegurid, mis tegelikult tarbijate ostuotsuseid mõjutavad? “Superbrands” uuring annab mõtteainet igale Eesti tegev- ja turundusjuhile, kuidas ja millises suunas oma ettevõtte jätkusuutlik strateegia suunata.

Tekkis huvi?

The Future of Food

Toitumine, kokkamine, toidukaupade ostmine (juuni 2016)
56% eestimaalastest on nõus, et kiirtoit on inimkonna suurim vaenlane

Üha rohkem inimesi on luubi alla võtnud oma igapäevase toidu– mida see endas sisaldab, kus on see kasvatatud ja millisel meetodil valmistatud. Sellest tulenevalt on inimeste suhted erinevate kiirtoidu, jaekaubandus- kui toiduainete tootmisettevõttetega muutunud. “The Future of Food” uuringus selgub, mis suunas liiguvad erinevad toidutrendid, millised on need trendid, mis on jõudsalt kanda kinnitanud ning kuidas on võimalik taastada oma klientide usaldus. Uuring on kasulik toidubrändidele, kes soovivad leida värskeid ideid ja mõtteid, kuidas oma sihtrühmaga veelgi tugevamat emotsionaalset kontakti luua.

Tekkis huvi?

The Future of Moral Values

Haridus, tervishoid, kultuur, teadus (ca sept. 2016)
34% eestimaalastest teeb õnnelikuks panustamine ühiskondlikult olulistesse valdkondadesse (vaesusega võitlemine, laste ja noorte toetamine jms)

Haridus, tervishoid, kultuur, teadus – need kõik on valdkonnad, mis ümbritsevad meid igapäevaselt. Mis rolli nad mängivad aga eestlaste igapäevaelus ning kuivõrd tahavad nad omalt poolt midagi vastu anda? Tuleb välja, et 34% eestimaalastest teeb õnnelikuks panustamine ühiskondlikult olulistesse valdkondadesse. Olgu selleks siis vaesusega võitlemine, laste ja noorte toetamine või rohelise eluviisi propageerimine. Uuring annab ideid ja mõttekohti kuidas saavad brändid kaasata kliente, kellega üheskoos anda tagasi ühiskonnale.

Tekkis huvi?

Money, Society, My Wallet and Me

Raha, pankade roll ja tulevik, finantsharidus (ca dets. 2016)
23% eestimaalastest sooviks kõikide kaupade ja teenuste eest tasuda nutitelefoniga

Me oleme liikumas ühe mõtestatuma eluviisi poole ning inimesed on üha teadlikumad ka oma rahakoti osas. Finantsharidus on muutunud strateegiliseks lähtekohaks inimeste igapäevaelus. Antud uuring mõtestab lahti selle, kuidas inimesed suhtuvad rahasse ning mis rolli mängivad pangad inimeste igapäevaelus. Kas teadsid, et 23% eestimaalastest sooviks kõikide kaupade ja teenuste eest tasuda juba praegu nutitelefoniga? See ja paljud teised soovid ja ootused saavad vastuse antud uuringus.

Tekkis huvi?
01
iBody
Keha ja tervislikkus (2015)
21% eestimaalastest tunneb end oma välimuse pärast halvasti, kui näeb sotsiaalmeedias sõprade pilte
Loe veel
02
The Modern Nomad
Aeg, elutempo, kiirustamine (2015)
76% eestimaalastest leiab, et inimesed, kellel on kogu aeg kiire, elavad huvitavamat elu
Loe veel
03
Superbrands
Brändide roll ühiskonnas (2015)
61% eestimaalastest usub, et tuleviku edukad ettevõtted on need, kes panustavad sotsiaalsetesse arengutesse
Loe veel
04
The Future of Food
Toitumine, kokkamine, toidukaupade ostmine juuni (2016)
56% eestimaalastest on nõus, et kiirtoit on inimkonna suurim vaenlane
Loe veel
05
The Future of Moral Values
Haridus, tervishoid, kultuur, teadus (ca sept. 2016)
34% eestimaalastest teeb õnnelikuks panustamine ühiskondlikult olulistesse valdkondadesse
Loe veel
06
Money, Society, My Wallet and Me
Raha, pankade roll ja tulevik, finantsharidus (ca dets. 2016)
23% eestimaalastest sooviks kõikide kaupade ja teenuste eest tasuda nutitelefoniga
Loe veel

Tekkis huvi ja mõtled, kuidas Prosumer uuringud saavad Sinu brändile väärtuslikke insighte ja ideid pakkuda?

Kirjuta meile ja anna teada, mis temaatika Sind huvitab.
Saadame Sulle rohkem infot ja põnevaid fakte.

Võta meiega ühendust